خانه » نمونه سوال متوسطه اول » دانلود نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب (عددهای صحیح و گویا)

دانلود نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب (عددهای صحیح و گویا)

دانلود نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب (عددهای صحیح و گویا)

یکی از مهم‌ترین کارهایی که دانش‌آموزان قبل از امتحان‌های مدرسه باید انجام دهند، حل نمونه سوالات امتحانی است. آشنایی با تیپ سوالات مختلف به دانش‌آموز کمک می‌کند در امتحان موفق‌تر عمل کند. در ادامه نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب تشریحی را برایتان آماده کردیم. این سوالات به شکل اختصاصی توسط گروه آموزشی یک به یک طراحی شده‌اند.

نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول شامل چه مباحثی است؟

در فصل اول ریاضی هشتم دانش‌آموزان مفهوم اعداد طبیعی، اعداد حسابی و اعداد گویا را یاد می‌گیرند. همچنین باید بتوانند با رعایت انجام عملیات، یک عبارت صحیح را محاسبه کنند و جمع و تفریق اعداد گویا را هم با محور هم بدون محور بدست آورند.

در ادامه دانش‌آموزان باید جمع و تفریق اعداد اعشاری را بدانند و اینکه بتوانند اعداد گویا را روی محور نشان دهند. همچنین مفهوم معکوس عدد گویا را بدانند و ضرب و تقسیم اعداد گویا را یاد بگیرند. دانش‌آموزان باید بتوانند تمرین‌های ترکیبی شامل جمع و تفریق و ضرب و تقسیم اعداد گویا را محاسبه کنند.

کاربرد فصل اول ریاضی هشتم

عددهای گویا در حل مسئله‌ها، محاسبات عبارت‌های جبری، حل معادله، در زندگی واقعی و همچنین در فیزیک و شیمی کاربرد دارد. بسیاری از اندازه‌ها را با اعداد کسری و اعشاری بیان می‌کنند.


اطلاعات فایل نمونه سوال امتحانی فصل اول ریاضی هشتم با جواب تشریحی

نام فایل: نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول با جواب (مبحث عددهای صحیح و گویا)

نام طراح نمونه سوال: رحیم انوری (مدرس رسمی آموزش و پرورش و دبیر نمونه در سال 79)

تعداد سوالات: 18 سوال (در قالب 1 فایلِ نمونه سوال امتحانی با رعایت استانداردهای لازم مثل گروه‌بندی سوالات، بارم‌بندی و غیره)

تعداد صفحات: 3 صفحه سوال، 4 صفحه پاسخنامه تشریحی (مجموعا 7 صفحه)

فرمت: PDF

حجم فایل: نمونه سوالات: (13 مگابایت) | پاسخنامه: (16 مگابایت)

نوشتار سوالات: دست‌نویس و کاملا مرتب

نوشتار پاسخنامه: دست‌نویس و کاملا خوانا

پاسخنامه کاملا تشریحی: دارد

درسنامه: ندارد

محدودیت دانلود: ندارد


اگر در حل نمونه سوال ریاضی هشتم فصل اول به مشکل خوردید، بهترین کار کمک گرفتن از یک معلم خصوصی با تجربه است. استاد رحیم انوری، دبیر رسمی آموزش و پروش با تجربه بیش از 31 سال تدریس ریاضی ابتدایی و متوسطه اول، می‌تواند به خوبی مشکلات درسی فرزندان شما را حل کند. برای ثبت درخواست معلم خصوصی کافی‌ست با شماره موبایل 09309790392 تماس بگیرید تا هماهنگی‌های لازم انجام شود. کلاس‌های تهران به شکل حضوری و کلاس‌های سایر استان‌ها به صورت آنلاین (با کیفیت بالا) انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
درخواست معلم خصوصی