خانه » اخبار کنکور و مدارس (جدید) » عامل قمه‌کشی در یکی از مدارس البرز بازداشت شد

عامل قمه‌کشی در یکی از مدارس البرز بازداشت شد

عامل قمه‌کشی در یکی از مدارس البرز بازداشت شد

به گزارش یک به یک به نقل از آموزش و پرورش استان البرز: در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ اولیای یکی از دانش آموزان مدرسه مذکور به جهت برخورد انضباطی با دانش آموز خود اقدام به درگیری با عوامل مدرسه و تهدید با سلاح سرد نموده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان محترم مرکز استان، حکم جلب نامبرده صادر و نسبت به انجام اقدامات قانونی اقدام شد.

آموزش و پرورش استان البرز تاکید می‌دارد که نسبت به حفظ و حراست حریم مدرسه و رعایت شان والای مقام معلم حساسیت بسیار بالایی دارد و هرگونه تعدی به ساحت معلمان و نظام تعلیم و تربیت با هماهنگی مسئولین مربوطه انتظامی و قضایی را با قوت پیگیری خواهد کرد.

ویدئو قمه‌کشی در یکی از مدارس کرج

این فرد بعد از این اتفاق در مدرسه ویدئویی از خودش منتشر کرد و توضیحاتی راجع به روز حادثه و پیش‌زمینه‌های آن داد.

ویدئو توضیحات فرد قمه‌کش در یکی از مدارس کرج

این شخص در ویدئو منتشر شده ادعا می‌کند که سپاهی نیست و مدتی به عنوان مدافع حرم به شکل داوطلبانه در عراق فعالیت داشته است. او همچنین روایت را اینطور تعریف می‌کند که مدتی قبل به مدرسه مراجعه کرده و از مدیر مدرسه خواسته بود که فرزند او را کتک نزنند. فردای آن روز پسر شخص مذکور به او اطلاع داد که توسط مدیر مدرسه مورد ضرب و شتم قرار گرفته است. بعد از آن یک بار دیگر هم فرزند این شخص توسط یکی از معلمان مدرسه کتک خورد که منجر به مراجعه حضوری این فرد در مدرسه شد. این شخص دلیل داشتن قمه را ترس از داعشی‌ها و اعلام آمادگی برای دفاع از خود بیان کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتساپ
تلگرام
درخواست معلم خصوصی