خانه » نمونه سوال متوسطه اول » نمونه سوالات پایه نهم » دسته‌بندی " نمونه سوال ریاضی نهم "
نمایش مطالب دسته بندی : نمونه سوال ریاضی نهم

دانلود نمونه سوال های ریاضی نهم نوبت دوم خرداد ماه با جواب (آپدیت 1400)

دانلود 3 نمونه سوال ریاضی نهم نوبت دوم خرداد ماه با جواب

در این قسمت نمونه سوال ریاضی نهم نوبت دوم با جواب تشریحی را برایتان آماده کردیم. طراح این نمونه سوالات امتحانی استاد رحیم انوری هستند که سابقه تدریس 31 ساله در آموزش و پرورش دارند.

همانطور که می‌دانید بهترین راه تثبیت مطالب درسی در ذهن دانش‌آموز، حل مثال‌ها و نمونه سوال‌های مختلف است. می‌توانیم ادعا کنیم با حل نمونه سوالات ریاضی نهم نوبت دوم از گروه آموزشی یک به یک در امتحان خرداد ماه خود نمره بالایی کسب خواهید کرد.

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل هشتم با جواب (حجم و مساحت)

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل هشتم با جواب (حجم و مساحت)

حل نمونه سوالات مختلف، راه‌حلی عالی برای آمادگی امتحانات مدارس است. دانش‌آموز با حل نمونه سوالات، تیپ سوالات را می‌شناسد و در امتحان‌های مختلف مدرسه، با آمادگی کامل حضور پیدا می‌کند. در ادامه نمونه سوال ریاضی نهم فصل هشتم با جواب تشریحی (حجم و مساحت) را برایتان آماده کردیم. این سوالات به شکل اختصاصی توسط گروه آموزشی یک به یک طراحی شده‌اند.

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل هفتم با جواب (عبارت های گویا)

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل هفتم با جواب (عبارت های گویا)

حل نمونه سوالات مختلف، یک راهکار بسیار عالی برای آمادگی در امتحانات مدارس است. دانش‌آموز با حل نمونه سوالات مختلف، تیپ سوالات را می‌شناسد و در امتحانات مدرسه، با آمادگی کامل حضور پیدا می‌کند. در ادامه نمونه سوال ریاضی نهم فصل هفتم با جواب تشریحی (عبارت های گویا) را برایتان آماده کردیم. این سوالات به شکل اختصاصی توسط گروه آموزشی یک به یک طراحی شده‌اند.

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل ششم با جواب (خط و معادله های خطی)

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل ششم با جواب (خط و معادله های خطی)

حل نمونه سوالات مختلف، یک راهکار بسیار عالی برای آمادگی در امتحانات مدارس است. دانش‌آموز با حل نمونه سوالات مختلف، تیپ سوالات را می‌شناسد و در امتحانات مدرسه، با آمادگی کامل حضور پیدا می‌کند. در ادامه نمونه سوال ریاضی نهم فصل ششم با جواب تشریحی (خط و معادله های خطی) را برایتان آماده کردیم. این سوالات به شکل اختصاصی توسط گروه آموزشی یک به یک طراحی شده‌اند.

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل پنجم با جواب (عبارت های جبری)

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل پنجم با جواب (عبارت های جبری)

حل نمونه سوالات مختلف، یک راهکار بسیار عالی برای آمادگی در امتحانات مدارس است. دانش‌آموز با حل نمونه سوالات مختلف، تیپ سوالات را می‌شناسد و در امتحانات مدرسه، با آمادگی کامل حضور پیدا می‌کند. در ادامه نمونه سوال ریاضی نهم فصل پنجم با جواب تشریحی (عبارت های جبری) را برایتان آماده کردیم. این سوالات به شکل اختصاصی توسط گروه آموزشی یک به یک طراحی شده‌اند.

دانلود 3 نمونه سوال ریاضی نهم نوبت اول دی ماه (طراحی اختصاصی)

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم نوبت اول دی ماه (طراحی اختصاصی)

در این پست 3 نمونه سوال ریاضی نهم نوبت اول با پاسخ را آماده کردیم. امتحانات نوبت اول، هر ساله در اوایل زمستان و دی ماه در مدارس برگزار می‌شود. این آزمون فرصت مناسبی برای ارزیابی دانش‌آموزان بعد از گذشت نیم سال تحصیلی است. در واقع، آزمون نوبت اول دانش‌آموز را برای آزمون نهایی آن سال تحصیلی، که خرداد ماه برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل چهارم با جواب (توان و ریشه)

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل چهارم با جواب (توان و ریشه)

حل نمونه سوالات مختلف، راه‌حلی عالی برای آمادگی امتحانات مدارس است. دانش‌آموز با حل نمونه سوالات، تیپ سوالات را می‌شناسد و در امتحان‌های مختلف مدرسه، با آمادگی کامل حضور پیدا می‌کند. در ادامه نمونه سوال ریاضی نهم فصل چهارم با جواب تشریحی (توان و جذر) را برایتان آماده کردیم. این سوالات به شکل اختصاصی توسط گروه آموزشی یک به یک طراحی شده‌اند.

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل سوم با جواب (استدلال و اثبات در هندسه)

دانلود نمونه سوال ریاضی نهم فصل سوم با جواب (استدلال و اثبات در هندسه)

حل نمونه سوالات مختلف، راه‌حلی عالی برای آمادگی امتحانات مدارس است. دانش‌آموز با حل نمونه سوالات، تیپ سوالات را می‌شناسد و در امتحان‌های مختلف مدرسه، با آمادگی کامل حضور پیدا می‌کند. در ادامه نمونه سوال ریاضی نهم فصل سوم با جواب تشریحی (استدلال و اثبات در هندسه) را برایتان آماده کردیم. این سوالات به شکل اختصاصی توسط گروه آموزشی یک به یک طراحی شده‌اند.

واتساپ
تلگرام
درخواست معلم خصوصی